Időmenedzsment rulez!

Hogy megy az időbeosztás?

Nekem van hova fejlődnöm… 
 
Elkezdtem egy hihetetlenül inspiráló vállalkozói képzést.
A legutóbbi alkalmunkon menedzsment témakörben egy egyszerű, de rendkívül hasznos gyakorlatot végeztünk el.
 
Végy magad elé egy papírt, és kezdd el felsorolni, miket csinálsz!

Végy magad elé egy papírt, és kezdd el felsorolni, miket csinálsz!

Tényleg mindent, a reggelikészítéstől kezdve!
 
Nekem 25-ös lett a lista.

Tudtad, hogy egy ember max 5-7 dolgot tud jól menedzselni?

Nos, akkor most nézd végig a listádat, tegyél pöttyöt amellé, amihez mindenképpen te kellesz! A többit pedig leltározd olyan szemmel, mit adhatnál át!
 
Akár delegálható, tehát családtag, barát, ismerős meg tudja oldani helyetted, akár vásárolható szolgáltatással kiváltható!
 
Az itthoni házimunkabeosztást lelkesen frissítettem is, és döntés született: mostantól a helyi suliból hozzuk az ebédet! Jó áron, bőséges mennyiség, és még finom is!
 
Időmenedzsment rulez!
 
Ti hogy boldogultok a sok teendővel??
Megcsinálod a listát?

 

Oszd meg velem a tapasztalataidat! Gyere, beszélgessünk! Facebook-on tudsz csatlakozni a csoportunkhoz!